Friday, July 9, 2010

Kenangilah beliau

Disaat kamu ingin melepaskan seseorang..
ingatlah pada saat kamu ingin mendapatkannya

Disaat kamu mulai tidak mencintainya...
ingatlah saat pertama kamu jatuh cinta padanya

Disaat kamu mulai bosan dengannya...
ingatlah selalu saat terindah bersamanya

Disaat kamu ingin menduakannya...
bayangkan jika dia selalu setia

Saat kamu ingin membohonginya...
ingatlah disaat dia jujur padamu

Maka kamu akan merasakan erti dia untukmu
Jangan sampai disaat dia sudah tidak disisimu,
Kamu baru menyedari semua erti dirinya untukmu

**artikel dipetik oleh seseorang insan.

2 comments:

Imma Yusri July 13, 2010 at 12:37 PM  

jangan terlalu ikutkan perasaan. dan x semestinyer kenangan lalu leh jd sandaran... ko kena bangun huda...

huda razak July 17, 2010 at 4:39 PM  

imma, aku tak tahu macam mana aku nak lupakan die. Die terlalu bermakna untuk aku. Tiada cacat cela. hanya aku yang tak reti hargai. Aku menyesal sangat imma. sangat menyesal...

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP