Tuesday, June 1, 2010

Mr Blackya dan Mrs Pinkya

Alhamdullillah termakbul hajat hati saya. Kini saya sudah memiliki Mr Blackya dan Mrs Pinkya. Selamat datang ke dunia Huda Razak. Dunia serba serbi selekeh ;p

31 Mei 2010
Saya sudah tidak tahan dengan kesedihan yang mendalam terhadap kehilang Mrs greyya tercinta saya. Disebabkan itu, semasa kakak saya mahu membaiki NEC beliau saya meninjau-ninjau untuk mengantikan Mrs Greyya. Hantar NEC kami semua ke TKK [tempat dating saya di PUO]. Makan punya makan abang saya mengajak pergi ke Kedai SONY. Saya tengok-tengok mungkin ada yang terlekat. Memanglah saya terlekat dengan Mrs Pinkya itu. Confirm saya mahu membelinya. Perbezaan antara SONY dealer dan kedai tadi itu adalah jaminannya ada 3 tahun dan satu lagi hanya satu tahun. Mestilah saya mahu yang 3 tahun. Saya kan lemah lembut ganas tak hinggat. Mrs Pinkya saya amat bergaya;p

1 June 2010
Disebabkan tokey semalam bagitahu sony vaio ada promotion saya amatlah tergedik-gedik mahu membelinya. Emak saya sedia memberi wang simpanannya kepada saya [mak ami janji akan pulangkan duit itu secepat yang mungkin]. Pergilah saya ke kedai semalam. Kakak saya juga membeli Vaio. Semuanya terdapat di laptopnya amatlah menarik. Bila Vaio saya pula amatlah perlahan [maklumlah notebook]. Jadi saya tidak mahu membelinya. Tak worth it dengan belian RM1800 itu. Pergi ke Yik Foong saya membeli Mr Blackya saya. Biasa amat tetapi bolehlah saya menatap Lee Min Ho hari-hari sebelum tidur.

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP