Wednesday, June 2, 2010

Ahli Baru Kami

Okey ini post saya yang ke 101. Cantikkan nombor ini;p
Sebenarnya, saya baru sahaja pulang dari kampung tercinta saya. Memang memenatkan TETAPI dengan kelahiran Muhammad Aqeef Amshar tidak terasa penatnya. Kakak beliau sungguhlah payah untuk dijaga. Sangat aktif orangnya. Saya berserta adik beradik yang lain tidak mampu menjaga beliau. Emak saya cakap kalau budak-budak aktif maknanya minda beliau pun bergerak. Okey damia semakin pintar. Ajar sedikit sahaja sudah boleh mengulangnya kembali. Nanti saya akan sediakan cerita beliau semasa menjaga beliau di musim cuti saya ini.

Amshar menyerupai muka kakaknya tetapi dia versi lelakilah. Sangat hensem [sila abaikan pujian ini]. Amshar menangis sangat halus. Lembut sangat selesa mendengar tangisan beliau. Semoga beliau pintar seperti kakaknya.

* Sangat penat semalam sampai SA pukul 12 tgh malam. Macam mahu pitam saja saya ini.

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP