Monday, May 17, 2010

Happy bufdae n Happy anni (in advance)

Happy bufdae Huda ;) [in advance]

Haaaahhaa perasankan saya. Ingat muda lagikah saya mahu bufdae party bagai nih? Sebenarnya lalink dan kawan-kawan telah membuat plan untuk meraikan hari lahir saya yang ke 25tahun [jubli perak tuhhh] di Port Dickson. [malu sebentar dengan party yang dibuat]. Sebenarnya bufdae saya hujung minggu ini. 23 May 2010.

Kenapa diadakan awal.

Awal bulan lalu lalink telah berbincang dengan koe dan nurul tentang sambutan bufdae saya [maklumlah masa tue nurul tanya takde plan mahu ke manakah? terus lalink usulkan]. Bila berbincang mereka sepakat mengadakan awal disebabkan hal tidak dapat dielakkan [abang koe bertunang]. Hal tersebut diluar pengetahuan saya. Oke boleh pulak yerr. Disebabkan sifat saya yang kipochi mesra ini, nurul terlepas cakap tentang majlis berkenaan. Hahaha tulah sapa suruh pa simpan2 rahsia daripada huda. Kan dah bocor. Sebenarnya kebetulan saja saya chat dengan nurul. Saja ajak beliau mandi kat ulu yam [minggu saya tidur rumah beliau sepatutnya plan mahu kesitu tetapi dibatalkan disebabkan lalink sibuk] Jadi saya saja ajak kemungkinan menjadi plan ini. Pada masa tue nurul cakap aspa kata kita pegi PD dan nanti wat BBQ. Dalam hati yeyer lah tue. Senyum jangan marah huda suda pa.

Kenapa PD

Ada haritu, tengah tekun saya membuat kerja melayan cerita korea  lalink terlefon saya.

Aspa: Da suka sejuk ker suka pantai
[dalam hati buang tebiat ker beliau]
Saya: Apasal pulak tanya begitu pa?
[tengah memikirkan tempat yang mahu dipilih]
Aspa: Saja lah tanya. Mana tahu ada rezeki boleh kita pergi.
Saya: Pantailah
[betul saya mahu kepantai kerana terfikirkan tempat sejuk GENTING itu selalu kot pegi]

Disebabkan saya menjawab pantai jadi beliau menyambut Hari Lahir saya di PD
[mana tahu tempat sejuk beliau maksudkan ialah cameron.. Haiiiihh melepas mahu makan strawberi] 

Tetamu yang dijemput
Tentulah Hilmi dan nysa [kan lalink baik sangat dengan hilmi dan saya dengan nysa]
Koe dan nurul
Jawa dan ika
Wan puncak dan intan
Ijat, nabila dan yayed.

Hilmi dan nysa tidak dapat hadir kerana mereka mahu berjumpa Q241B yang lain. [main gokart kot, sangat jeles i noq]
Jawa dan ika juga tidak dapat hadir kerana keadaan kereta yang tidak ber air-cond.

Tetapi saya happy sangat dengan majlis ini

[ lalink bisik dekat saya mengatakan majlis ini disekalikan dengan majlis anni kami yang ke-dua tahun setengah;) ]

Tq lalink kerana mengadakan majlis tersebut. Habis duit kamu cheti mana kamu hutang hahahaa;p
Kek Jubli Perak saya ;)
Blow da candle ~~
Terharukah saya ketika ini ;D
Happy Bufdae Noorul Huda
Nabila dan Nurul
nurul dah 6 bulan dah sekarang. Berseri noq
Ijat dan yayed (org kuat panggang)
Tak pernah lepas dengan telefon beliau.
Bz kalah menteri. Copy ayat nysa;)
Orang kuat makan. Perut suda boroilah pa
Panggangan terakhir
Tengok masih dengan telefon beliau

KEESOKKAN HARINYA :
Saya dipagi hari. Muka fresh baru bangun tidur.
[bangun dari tidur terus suruh orang amik gambar dekat balkoni]
Di pantai tempat penginapan kami.
Nurul tidak turut serta disebabkan sedikit hal dihadapinya

Bukti saya di PD
Saya di pantai bermain air + matahari
Saya di Pool. Elakkan kehitaman di pancaran matahari
Tidak tahan dengan dugaan lalink turut serta mandi manda
Nabila berenang
Saya diselamatkan oleh beliau
Tempat tinggal kami. *CORUS*
Sudah mahu pulang. Bye PD welcome SA

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP