Friday, April 23, 2010

Tentang AFB saya

Selamat ulangtahun AFB. Tidak sangka sudah ENAM tahun umur AFB. Lagi TIGA  tahun sahaja lagi saya mengalami hutang yang berganda. Selepas umur SEMBILAN tahun nanti barulah fikir2 mahu mengecat kereta. Saya sangat sayangkan AFB walaupun beliau sudah pudar warnanya, sudah berlanggar 3 kali sepanjang usia hayatnya. AFB banyak memberikan memori kepada ahli keluarga Razak Ramlan. Memori yang manis serta memori pahit roadtax tidak boleh hidup disebabkan banyak sangat saman perlu diselesaikan terlebih dahulu. Dikesempatan ini sekali lagi MUAXMUAXMUAX daripada saya kepada AFB. Selamat menjalankan tugas dengan cemerlang terhadap tuan anda yang kecil ini.

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP