Friday, April 23, 2010

episod one

Comelkan gambar diatas. Saya sangat teruja dengan cerita ini. Maklumlah hero pujaan:)

Namanya Jeon Ji Ho. Seorang arkitek. Seorang yang pembersih. Saya sangat suka wataknya didalam cerita ini kerana beliau seorang yang cool bangat [maklumlah kalau dah suka buat apa pun nampak bagus. tak gitu].

Ini dia heroin serita ini. Namanya ialah Park Kae In. Bagi saya beliau seorang yang terlampau kelam kabut dalam hidup beliau. Tidak hiraukan keadaan tempat tinggal. Hidup sentiasa dialam fantasi. Tetapi beliau seorang yang baik hati dan mempercayai orang sekeliling.

Pertemuan antara hero dan heroin bermula apabila mereka merebutkan sebuah teksi untuk pergi ke destinasi tempat yang dituju. Dalam berbalah seorang telah memasuki teksi dan teksi itu bergerak meninggalkan mereka. Masa ini sangat comel apabila pertengkaran mulut berlaku. Suara Jin Ho kelihatan macho sekali:)

Oleh sebab teksi meninggalkan mereka, bus tiba dan masing2 menaiki bus untuk ke tempat itu. Didalam bus ada lagi pertengkaran yang sangat comel saya kira. Oleh kerana kekalutan si heroin beliau terah memusnahkan hasil kerja Jin Ho. Oleh sebab itu perang besar berlaku.

 
Nampakkan heroin begitu selekeh saya kira. Sangat tidak menepati citarasa Jin Ho yang maskulin:)

Sekitar gambar2 semasa episod satu personal taste.
 











                                        


                                       

                                      


















sekian;0
 

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP