Friday, April 16, 2010

PERSONAL TASTE

Saya suka sangat Lee Min Ho. Saya tak tahu kenapa tetapi sejak Boys Over Flower saya memang suka beliau berlakon. Cerita terbaru beliau ialah Personal Taste. Beliau memegang watak sebagai Jeon Jin Ho. Sebagai keseimpulan yang saya tahu tentang cerita ini beliau cuba memikat seorang gadis yang naif dan terpaksa menipu gadis tersebut dengan mengatakan beliau seorang gay boy. Selepas memberitahu gadis itu, gadis itu membenarkan beliau tinggal bersamanya. Cerita ini tengah hangat di Korea. Macam goreng pisang panas. Di korea cerita ini baru sahaja 6 episod. Jumlah episod cerita ini ialah 16. Tarikh akhir cerita ini ialah 20 May 2010. I will update about this drama soon.





Luv you Lee Min Ho. I will support ur drama:)

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP