Friday, April 2, 2010

......:)

Saya bosan jadi saya edit gambar2 lama. Sangat tak cantiklah
Saya dan nysa ramly di Sunway Pyramid
iCT Shah Alam
Masa mahu menonton PISAU CUKUR
Adik saya SITI HAJAR

Sampai sekarang saya masih tergiang-ngiang kata-kata jiran saya.

Seperti biasa hujung minggu kami [saya dan budak rumah] berlumba-lumba membasuh baju. Sedang saya menjemur baju dihadapan rumah [dengan keadaan yang sangat panas] saya terdengar perbualan antara ibu dan anak [jiran saya]

Anak : Emak rasanya ---------[nama beliau] sudah jatuh cintalah
Ibu : Jangan nak memandai. Kamu baru sekolah mak yang tanggung kamu dah gatal nak bercinta.

Banyangkanlah anak beliau baru di tingkatan 2 [rasa saya kerana bersekolah di sebelah petang] sudah tahu mengatal. Mana ibu berliau tidak marah. Heehee:p

Dua minggu lepas, sedang saya menjemur baju tiba-tiba ibu beliau memanggil beliau dari dalam rumah.
Ibu : ------------[nama beliau] ada kat mana?
Anak : Kat luar nih..

Lalu saya pun menoleh sebelah rumah. Kosong tiada sesiapa pun. Sangat takut jika anak beliau mengintai saya disebalik estima tinted gelap milik mereka. Scary tahu.. Janganlah anak beliau meminati saya. Habis kecewa lalink saya nanti. Hahaha

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP