Tuesday, March 9, 2010

durjana PHD

SAYA SUDAH SELESA DENGAN HIDUP SAYA SEKARANG!!!

Sila jangan beri komen yang tidak manis. Sekarang, mengapa ada manusia yang dihadapan kita baik TETAPI dibelakang mengutuk tak ingat dunia. Alahai, tak takutkah anda dengan dosa? Mengapa perlu berlakon baik depan saya? Mengapa perlu mengutuk rapat dibelakang saya? Mengapa perlu membuat celaka terhadap saya? Saya sendiri tidak kisah dengan apa yang terjadi. Harap ini adalah dugaan hidup.

Masih keliru terhadap si pengkhianat yang tidak selesa melihat kegembiraan, kesenangan dan kebahagian saya sekeluarga. Wajarkah saya membalas balik perbuatan mereka? Bodohlah saya jika saya membalas balik. Saya bukan tidak ada otak dengan menghentam balik segala kata2 dusta khianat mereka. Lebih baik diam seperti sekarang. Serius saya selesa dengan mempunyai kawan yang mempercayai saya seadanya.

Apa lebihnya saya dan apa pula kurangnya mereka?

Keliru sungguh apabila ada dikalangan saya yang tidak puas hati dengan saya. Ada pula menanyakan saya tentang kehidupan peribadi saya. Kenapa? Saya tidak boleh mengecapi bahagia macam orang lain? Mengapa perlu ada PHD dihati kamu? Saya cukup berbangga dengan kamu ketika ini. Jadi perlu juga kamu turut tumpang bahagia dengan kehidupan saya ketika ini. Tetapi jika hati hitam tidak boleh jadi putih juga. Susah mahu berleter panjang.

Tentang status lalink saya

Ada apa dengan beliau? Mungkin mereka cemburu kerana saya mendapat lalink muda. Mendapat lalink yang tinggi. Mendapat lalink yang boroi [boroi = penyanyang]. Sebab itukah kamu cemburu akan saya dengan beliau. Persetankan perasaan kamu semua. Selagi saya bersama beliau, selagi beliau menyanyagi saya tolong jangan menghentam saya dibelakang. Nanti kita berjumpa dimahkamah Allah.

Sekian,
Sekali aku gam mulut kau dengan gam gajah baru tahu


0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP