Wednesday, February 10, 2010

Semalam saya mc. Demam. Saya memang mudah sakit. Tak tahulah antibodi saya terlalu rendah. Kalau saya demam lalink pun akan demam gak. Tak banyak adalah sedikit. Tak tahulah serasi ker tak.

Hari ini saya tak sihat sepenuhnya. Masih ada lagi sakit sikit2. Malam nih mahu pergi bufdae nysa di rest bagan port klang.hadiah apa yang harus saya bawa yer...Keliru sebab ingatkan mahu bagi masa bufdae dgn kak zakiah skali. Camera harus dikosongkan dlm masa terdekat ini. Balik kampung haruslah mengambil gambar sebagai kenangan. Damia mesti menjadi model saya nanti. Apa khabar damia sekarang.Mesti comel macam achik nurul die nih. Tak tahu apa lagi nak melalut sebab saya tengah menahan pening sakit kepala.

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP