Tuesday, February 2, 2010

kehilangan

Saya sudah kehilangan cerita yang saya ikut setiap malam 8:30p.m - 9:30p.m Monday - friday. Sumpah sedih tidak dapat tengok hero kegemaran saya lagi beraksi. Bagaimana saya mahu lalui jam 8:30p.m malam ini. Terpaksa saya menukar jadual saya kepada benda yang lebih hebat lagi.


Boyz over flower

Macho dan bergaya jun pyo saya

Semalam semasa lepak bersama huda, kak zakiah dan wan di dataran minum2 makan2 wan membuat cadangan mahu menukar tema bufdae kak zakiah. Dia kata doorgift segala tak susah mahu mencarinya. Tapi masalahnya saya dah buat invatation card kot. Lagu untuk malam tue pun saya dah cari. Kalau mahu menukar tema saya tak kisah janji saya hanya buat back drop sahaja. Yang lain mungkin saya mahu lepas tangan. Bolehkah?

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP