Thursday, January 28, 2010

berhibur!!!!

Semalam masing2 bosan di rumah
kelegaan saya begitu terserlah
apabila masalah yang dibebani kawan saya selesai
mahu untuk berhibur
lalu ingin menonton wayang
saya, sis zackie, huda, wan dan laili keluar bersama untuk bergumbira
cerita ini yang mahu ditonton



tetapi kami semua hampa .
Cerita itu tidak disiarkan
mengapa?
Sangat kecewa.....




lalu beramai-ramai berlegar-legar di jusco.hajat hati mahu window shopping. Tetapi ....................Hahahaha.seronok tahu lalink saya tidak menelefon saya ketika bersama dengan kawan.kalau tidak mesti asyik telefon. Buat saya rimas sahaja.

Gambar sekitar disana.
Bertolak pada pukul 9:03p.m (saya tak tengok jun pyo malam itu)





apa yang laili tengah buat itu?





restoran hakim.lepak sekejap sahaja.
.

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP