Wednesday, January 27, 2010

alhamdullilah selesai

saya kusut
saya serabut
satu habuk tak pun saya tak boleh buat kerja
babes saya ada masalah dengan boyfie die
sungguh saya kecewa.
pasangan yang saya kagum sungguh comel, serasi sepadan bagi saya menghadapi dugaan

saya kagum bila bersama beliau
beliau begitu teliti dan pandai membahagikan masa
antara belajar dan berdating
memang layak mendapat anugerah dekan setiap sem

kini beliau didalam kesulitan
saya begitu terkejut bila perkara ini berlaku
sungguh TIDAK PERCAYA
bagi saya ini hanyalah omogan kosong daripada seorang perempuan yang gersang
GERSANG MAHU LELAKI
sanggup dia memporak-peranda hidup kawan saya dan pasangannya.

saya tidak sanggup apabila mendengar beliau gagal menjawab segala soalan semasa sessi temuduga.
saya turut simpati dengan nasib yang menimpa beliau.
saya harap beliau tabah

Mungkin ini adalah dugaan buat kamu dan boyfie kamu
Disebabkan dugaan yang maha berat ini
kamu kembali mengenal erti cinta sebenar
erti diperlukan dan memerlukan
SEMOGA BERBAHAGIA UNTUK KAMU BERDUA

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP