Friday, January 22, 2010

B2S arrangement

Lambat lagi untuk B2S tapi saya sangat teruja dengan ini party. Saya persiapkan diri dari segi mental dan fizikal. Yelah mana tahu last2 minit saya give up. Orang datang rumah tapi satu mende takde. Macam mana. Walaupun ini semperna bufdae kak zackiey tetapi ini lebih cenderung kepada kumpul kawan2. Yelah bila ajak keluar malas so party nih jalan terbaik. Harap segalanya berjalan dengan lancar. Kad sudah di design tetapi belum dikeluarkan lagi. Kad itu tak pasti terbaik atau tidak. Main design saja.

Prop : saya dan huda (masih memikirkan warna untuk backdorp)
Games : Wan dan mira
Cake : Kak zakiah (bufdae girl sendiri beli kek)
Bihun, Mee dan Ayam : Kak zakiah dan diana (kalau tak silap)
Hiburan tambahan : Lagu zaman Sekolah
Doorgift : Saya dan huda

Tentang thema B2S uniform apa yang sesuai ehh. Pening sekarang. Ranjer putri ok kah? Ok lagi satu pening kepala mana mahu mendapatkan doorgift berunsur B2S. Patung kertas ada kat mana eyhh. Yang masa dulu asik main kat sekolah. Apa lagi yang boleh diselitkan dalam doorgift tue eyhh.

Saya mahu memujuk nysa supaya membuat kek roti (kalau tak silap namanya). Dalam gambar sungguh nyummiii.

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP