Monday, January 18, 2010

Adnan Sempit + Jam

Hujung minggu saya baru berlalu. Tidak ada apa yang menarik sangat. Saya letih memikirkan pakaian yang sesuai untuk dipakai semasa bufdae party kawan saya. "Back to school" Aduhai baju sekolah saya mungkin sudah mereputkan dirinya.

Lalink mengajak untuk menonton Adnan Sempit. Ceritanya biasa sahaja. Bolehlah hilangkan bosan supaya boleh lupa apa yang kusut B2S. Tetapi boleh pula eyhh full. Pukul 5:30p.m Adnan sempit full hanya tinggal 11:30p.m. Mana boleh mlm ni saya mahu berjimba. So kesudahannya kami book untuk keesokkannya. Pagi okey supaya tenang dan tidak ramai org. 11:30a.m disini. Adnan sempit nanti saya menonton kamu.

Saya tiba agak lambat kerana lalink mahu berjumpa kawannya. Memang mood saya tidak baik takutlah movie dah mula. Masuk2 mak aiiihh penuh panggung. Mengapakah begini? Seronok sangat ker cerita ini. Ini antara ayat2 yang saya suka
  • Rempit2 saya ganas2 muka saya tapi dalam hati ada taman
  • I dont want make banana food twice
  • Disposible = proposal
Lepas itu seperti biasa jalan2 tengok barang. Saya ada jumpa barang yang boleh digunakan semasa B2S. Nanti saya beli kamu ya. Jalan2 lagi jumpa sales handbeg CR. 50% plak discount. Lalink saya sound saya so saya tidak jadi beli. Jalan lagi ketemu jam couple Polo. Terus saya pilih dan pergi kaunter untuk pembayaran.Tetapi ditentang hebat. Terus saya keluar. Pergi cari tempat isi perut ini. Sudah bosan makan fast food jadi saya mahu pulang tetapi lalink saya berpatah balik ke arah jam tersebut. So saya dengan senang hati memilih. Saya mahu yang kulit.(Lee Min Hoo pakai jam kulit tali hitam petak 4 segi) Betali hitam dan empat segi. Tetapi lalink mahu yang stainless steel. So tak mahu kusut kepala saya suruh dia pilih. Akhirnya dia akur dengan jam yang dipilih oleh saya. Yeahh jam saya macam lee min hoo=gu jun pyo. Walaupun bukan sebijik tetapi tali hitam dan 4 segi. Saya suka.....

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP