Friday, January 15, 2010

Jari ingin berlari di key board tetapi pemikiran saya membataskan. Apakah luahan saya hari ini? Otak dah beku tidak boleh mengalir dengan lajunya. Argghh ini memang tekanan. Di saat senggang begini tidak ada idea untuk dicoretkan.

layan gambar sudah
Gambar dipetik di ICT seksyen 7. Rumah salji. Dengar kata sekarang masih ada lagik. Benarkah?




Gambar diatas sehari sebelum. Ini adalah angkara lalink saya yang tidak tahu jadual masa.Ktorg ketinggalan suda.


Gambar tersebut sebenarnya sudah lama. Tetapi tahap kemalasan saya begitu tinggi jadi tinggallah ia didalam camera sahaja.
Masih ada gambar belum diambil

sori nysa kawan kamu sangat malas + condition laptop aspa yang sungguh lembap. Saya gagal mengawal tahap kesabaran. Tunggu masa saya tenang kembali ya.

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP