Monday, December 28, 2009

bulan bergambar

Maklumlah bulan december ini banyak saja weeding, banyak saja aktiviti yang perlu buat akibat bosan duduk di rumah. Maklumlah cuti panjang. i lioke ok.

1st week of December
Jeram
kawen nurul dan koe ( majlis sebelah pengantin perempuan )


 akad nikah malam kenduri
 lelaki yang hadir
perempuan yang turut memeriah
 di hari persandingan

2nd week of December
Kedah
kawen koe dan nurul ( majlis sebelah pengantin lelaki )
wan koe aspa intan nurul dan saya
 rombongan dari shah alam

3rd week of December
Kuala selangor
kawen kakak oly
 (saya tidak membawa camera keluar + malu lah pulak bukan kawan saya yang kawen)

4th week of December
Jalan2 dekat bukit bintang
lepak rumah kakak dida
Merayap ke Sunway pyramid
(Nysa bersama saya sepanjang hujung minggu ini.Cuba jangan jeles kerana setiap kali perjumpaan kitorang mesti ada umpat mengumpat berbual mesra.)


Monorel medan tunku

sempat posing nokk

sunway pyramid
 

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP