Monday, June 14, 2010

Tentang Aqeef

Terbaru mengenai Aqeef. Anak saudara saya masih lagi demam kuning. Ketika keluar hospital beliau sudah sihat. Jadi dibenarkan untuk keluar hospital. Tetapi saya mendapat tahu beliau kini masih demam kuning. Opah manjoi beliau begitu menjaga beliau dengan teliti. Menurut emak saya pagi-pagi Aqeef mandi dengan air basuhan kucai [tak tahu kenapa kene guna air basuhan kucai], minum susu kambing dan ada beberapa perkara saya sudah lupa. Menurut emak lagi, Aqeef sudah kecut sedikit muka beliau [maklumlah muka beliau masa baru lahir kan bersemangat]. sempat lagi emak memuji beliau. Emak cakap Aqeef lagi comel daripada kakaknya si Damia jantung hati keluarga.

Semoga Aqeef saya sihat dan tidak mempunyai jangkitan penyakit lagi. Sangat kesian kepada beliau. Bayangkanlah lembab biru-biru lengan beliau disebabkan nurse mengambil darah. Jauhkanlah Aqeef daripada penyakit itu. Amin

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP