Thursday, March 25, 2010

tentang aspa

Sudah lapan hari lalink sakit. Saya sungguh risau. 2 hari lepas die mengadu dengan saya. Kepala beliau mahu pecah sebab pening ya amat. Kesian sungguh belaiu. Yang saya hairankan beliau bila malam elok pula sugar bugar TETAPI bila siang kepala pening tidak lalu makan dan muntah-muntah. Masa mula-mula sakit muntah beliau berwarna kuning. Auuwww sungguh sedih dengan keadaan lalink. Belaiu sudah pergi doc 2 kali kalau tidak silap. 1st time doc hanya bagi ubat seperti biasa. Kali kedua terus masuk emergency room dan kene cucuk dekat bontot. Lepas itu pergi berubat dengan pak cik Mie. Pak cik ini memang handal. Siap badan lalink berbirat-biratlah kesan urutan itu. Tunjuk dekat semua orang mesti orang tengok menakutkan. pak cik Mie cakap lalink banyak angin. Hari ini lalink still tak sihat. Aduhhh hujung minggu saya bagaimana? Plan saya mahu menonton wayang.

Pa kuatkan semangat jangan jadi lemah dengan sakit itu yerr. Kuat semagat lawan sakit. Uda sentiasa disisi pa. Luv u sayang..

Lalink kelihatan kurus sekarang. Tak payah jongging macam saya. Hahhaha

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP