Wednesday, December 16, 2009

Majlis bermakna Nurul & koe


4/12/2009 - Majlis Akad Nikah

Diadakan di Masjid Jeram Kuala Selangor. Dengan sekali lafaz oleh Koe maka nurul telah sah menjadi isteri kepada suami tercintanya.

Agak kelam kabut jugaklah saya dengan lalink pergi ke jeram. Mana taknya sampai rumah pukul 7p.m pergi cari barang sikit. Kelam kabut punyalah orang. Sampai lalink bawa kereta sungguh saya kecut perut. Selesai majlis di masjid saya bersama rombongan ke rumah pengantin perempuan. Makan time. Mana tak sukanya. Sessi photog bersama pengantin.






5/12/2009 - Resepsi pengantin perempuan.


Tiba di jeram agak lewat. Maklumlah lalink saya terlajak tidur + cari hadiah untuk raja sehari. Ramai ok kawan2 sekerja saya dahulu. Adik beradik bos pun ada. Pengantin lelaki - Koe berarak dengan mini cooper. Wau.... sangat teruja. Makan2 salam2 cium2 pipi dengan kawan2 dan saya pun pulang.

12/12/2009 - Resepsi pengantin lelaki

Gerak dari Shah Alam ke Kedah dalam pukul 11:00p.m (11/12/2009). Sampai di Baling pukul 3:30a.m. Saya hanya mampu menemani lalink memandu sehingga sampai di Ipoh sahaja. Maklumlah awek muda patut tidur cukup 8 jam. Hahah. Sampai sahaja terus saya dengan Intan tidur di bilik pengantin. Maklumlah semua orang dah tidur yang tinggal ruangan dalam bilik pengantin sahaja. Emak koe sangat beradun dan peramah. Maklumlah koe anak bongsu. Bangun pagi terus pergi ke LATA BAYU air terjun yang sangat sejuk. Cantik sahaja pemandangan disini. 11:30a.m gerak ke Hotel Bayu untuk bersiap sedia dalam rombongan nurul. Kena pakai tag kalau tak pakai tak dapat doorgift special. Acara yang dijalankan silat gayung maybe, Cabutan bertuah, Majlis bergambar dan Makan beradab. Makanan sedap gotong royong orang kampung.


HOTEL LATA BAYU BALING KEDAH

Di lata bayu. Sungguh2 sejuk




0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP