Tuesday, November 17, 2009

berhujung minggu bersama damia



Ahad yang lepas abanglong dan kak wani datang shah alam. Yeahh jadi damia wajib turut serta. Memang chomell sangat damia sekarang. Sesampainya di rumah kak ipar abang saya di puncak perdana, damia tengah tidur. Baru sangat tidur. Saya rindu sangat dengannya. Kacau punya kacau damia terbangun. Tibalah saat untuk bermain dengan damia. Badan damia panas. Kenapakah? Adakah disebabkan keadaan cuaca tidak menentu. Sangat risau.


Saya mengajak abang saya pergi ke Tropicana City. Kami berlima harus mengisi perut dahulu. Malangnya damia tidak lalu makan dan banyak pula ragamnya. Terus ke klinik. Klinik sangat ramai orang. Panel klinik pun banyak sangat. Mungkin klinik ini bagus. Agak berjanggut jugalah tunggu giliran. Nurse memanggil nama Nur Amirah Damia lantas kelima2 masuk ke bilik doctor. Doctor ini baguslah. Dia check semualah. Mungkin disebabkan damia nak tumbuh gigi lagi dan pada badannya berbintat2 mybe disebabkan alahan kulit. Macam saya. Harga yang dikenakan sangat murah.


Selepas itu berjalan2 ke Tropicana City. Damia sangat comelll gedix okey walaupun demam.



Selepas saya mengambil gambar damia tergelak besar. Memang suka berpicta

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP