Wednesday, November 18, 2009

banyaknya undangan


Kepala saya pening memikirkan kemana harus saya pergi undangan perkhawinan kawan saya. Bulan december cukup menyesakkan nafas.

5 dec : Undangan daripada Nurul dan Koe.
            Tempat dirumah pengantin perempuan

nurul dan koe nihlah yang memperkenalkan saya dengan lalink saya.

5 dec : Undangan daripada Hidayu dan Arif
            Tempat dirumah pengantin lelaki

Ayu nih kawan masa belajar dahulu. Teringat waktu raya membonceng motosikal semata-mata pergi beraya. Masa weeding ckin hari tue dia memang nak sangat kawan2 beliau hadir dan beliau mengugut saya kalau tidak hadir beliau tidak akan attend weeding saya. Aduyaiiii.

12 dec : Undangan daripada Nurul dan Koe.

            Tempat dirumah pengantin lelaki

Alasan untuk tidak dapat hadir kerana kedah itu jauh. Biarlah lalink saya sahaja mewakili saya. Lalink saya ada rasa marah tetapi beliau simpan didalam hati dan ada sebaris ayat yang membuat saya tersentap"camane kalau kawan2 yang dijemput tak datang weeding kita nanti". Terus saya terkesima.

12 dec : Undangan daripada Effa dan Hafiz
             Tempat dirumah pengantin perempuan.

Saya pasti tidak dapat hadir tetapi semasa dia invite saya dalam facebook saya dah confirm.

11 dec : Undangan untuk berhibur bersama-sama rakan Nysa, Huda, Zakiah dan Kakak saya.



Cuti banyak bulan 12 nih pun tak guna kerana saya banyak sangat undangan. Kenapa kawan2 saya tidak berbincang dahulu untuk tetapan tarikh majlis mereka eyhh. Mereka bukan kenal each other



0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP