Wednesday, September 29, 2010

Angau

Ok entri tak memberi makna :)

22 september 2010
RESTOREN BARRA
Saya keluar dengan kenalan yang sudah bertahun tidak berjumpa. Agak xcited sangat. Bila jumpa saja sessi salam-salam kiss-kiss pipi berlaku.. Beliau mahu berjumpa kawan beliau juga tapi saya tidak kisah untuk itu. Saya sebenarnya terpaku kot melihat kawan beliau. [sangat gatal ok saya ketika itu]. Dia ada ciri-ciri yang saya idamkan
tinggi [maklumlah saya pendek tak mahulah anak-anak pendek juga]
hitam manis [saya memang sukakan orang gelap.hehehe]
tidak merokok
rendah diri [saya ingatkan kerja cikai jer tapi mak aiii kerja .....]
mesra [tidak kekok bila berbual]
sangat suka tersenyum [sebab itu saya terpaut]
menghormati saya [tidak mengambil kesempatan ok]

27 september 2010
ABU CAFE
tiba-tiba  beliau mengajak saya keluar bersama. OMG biar betul adakah ini hanya menguji saya. Belagak cool ok...[padahal hati berentakkan lagu cinta + jiwang]. Berbual-bual sampai tak sedar. Sekejap sahaja pukul 11 malam. Terpaksa balik sebab esok mahu bangun awal. sedihhhh aiihhhhhh.....
[baru tersedar beliau tidaklah berkulit gelap mungkin masa hari itu table kitorg diluar restoren. Heehhheee tapi memang ciri-ciri yang saya dambakan ada pada beliau.

kini saya angau dan menunggu sahaja khabar daripada beliau:)

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP