Monday, May 10, 2010

Iron Man 2

Semalam sangat bosan. Tidak tahu mahu membuat apa lagi. So, saya bersama kakak saya pergi menonton wayang. Iron man 2 menjadi pilihan. Okey cerita ini. [sebenarnya saya tidak pernah menonton iron man 1 jadi kurang gemarlah unutk pilihan cerita ini TETAPI memandangkan akak saya TERlebey excited mahu menonton jadi diturutkan juga] ;)

Sesudah itu seperti biasa sessi berjalan-jalan menghabiskan masa terluang. Masa masuk ke MNG saya terbekenan dengan purse itu. [sebenarnya masa di MNG bukit tinggi lagi sudah perasan] jadi saya mahu membelinya.

Dengan sifat kurang tahap sabar saya ini biasalah gelojoh saya terus memindahkan semua kad dan RM kedalam purse baru. Adatlah yang lama sudah tidak serupa lagi purse. Pindah punya pindah, kemas punya kemas finally masa untuk menutupnya. Tetapi malang sungguh saya, purse itu tidak boleh ditutup. Agak geram jugalah. Mahu menangis sepuas hati. Disabarkan oleh akak saya. Akak saya menelefon no tel yang tertera di resit mengatakan tentang purse berkenaan.

Purse boleh ditukar tetapi saya sudah tidak berkenan dengan jenis yang lain. Bercadang menukarkan dengan handbeg sahaja. Alamak saya sudah tiada purse lah. Kenapalah ini nasib saya [bercadang mahu membeli purse CR @ Espritt]

2 comments:

Anne :) May 12, 2010 at 4:36 PM  

Iron Man 2 best gilaaaaaaaaaaa <3

huda razak May 13, 2010 at 4:34 PM  

Memang TERBAIK. Tak rugi kuar duit :p

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP