Monday, February 22, 2010

B2S party part 1

Happy belated bufdae sis.. Apa impian kamu taun ini? Kahwin cepat kah? Haaahhhaaa jangan marah yer sis. Hope apa impian kamu tahun ini tercapai dengan jayanya.

Bufdae kak zakiah diadakan di villa yakut kami bersama. Memang banyak dugaan kot. Last minit baju uniform tak ada. Last minit banyak orang cancel hadir bersama. Tetapi dengan semangat dan kecekalan kami bersama alhamdullillah majlis dijalankan dengan meriahnya.


Sehari sebelum kejadian
Dasar sahaja. Belum siap
Aktiviti menconteng bermula
Bayangkanlah sampai bertinggunglah untuk siapkan background ini.

KEESOKNYA = hari kejadian
Mengentil begedil. Mendapat pujian yang cukup memuaskan.

Ramuannya :
kentang goreng yang telah dilenyek dengan sebatinya.
Sedikit lada hitan dan lada sulah
Daun sup dipotong halus.
Danging kisar.
Dan garam secukup rasa.

Bahan diatas diadun sekalis gus dan dibentuk mengikut bentuk kesukaan masing2.
Sebelum hendak goreng haruslah dicelup telur dahulu.

Saya mengedik :p
Bukti saya melakukan tugas dengan cemerlang. :)
Maaf jika tidak menarik tetapi hanya ini yang termampu.

Malamnya :
Saya bersama mira membakar ayam. Sungguh lazat sekali ayam itu.
Orang kuat membakar
Haruslah saya
Mira melakukan tugas dgn jayanya.
Mereka yang lain pergi bersiap untuk party tersebut.
Bufdae gurl berpicta.
Maaf lalink tengah menelefon akibat rindu hal mendalam
Kini, Huda ismail pula berposing.
Mereka berdua yang sudah wangi
Kak zakiah = Budak sekolah biasa
Huda ismail = pandu putri
Wan dan mayzatul turut serta.
wan = pengawas yang mawas.


Selepas itu saya pula bersiap untuk memulakan majlis ini.
Saya bergambar
Pengakap yang sopan
Bufdae cake. Soo nyummii.
Aktiviti menjamu selera

Saya dengan commeeyyllnya gediknya
Bercakap sambil makan. Sangat menguntungkan:)

Mai, Wan, Mira, Ida, Laili, Huda ismail dan saya.
Sangat besar saya ketika ini
ketiak saya yang wangi.
 Kami berdua huda razak dan huda ismail
Bufdae girl dan mira
Laili dan huda
Saya yang kurang adab sopan
Mereka berempat
Penat sudah...

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP