Thursday, November 12, 2009

Akibat taksub

Semalam masa di rumah saya terlalu taksub hendak memasak. Masakan cuma simple sahaja. Bolehlah isi perut gadis2 bujang jalan yakut. Akibat keseorangan di dapur sementara yang lain membuat hal masing2 saya dikejutkan oleh letupan pada minyak didalam kuali. Owwwhhhh pedih sangat muka saya. Memang sakit. Sangat sakit. Menangis didalam hati. Terus saya bagi sudip kepada kawan saya untuk menyambung gorengan didalam kuali. Masuk bilik cepat2 cari losyen. Ok saya harap tidak berlaku apa terhadap muka saya nanti. Tidak sampai setengah jam kemudian saya hendak solat maghrib. Saya takut pedih. Tetapi solat adalah kewajipan. Lepas solat saya menyapu bio-oil. Harap tiada kesan parut di muka saya.


sila abaikan keputihan kehitaman kulit saya ok.





* hingga saat kini kepedihan masih dialami.

update : sehingga kini parut tersebut tidak hilang lagi. Saya TERlalu rajin meletakkan Bio Oil di muka saya :)

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP