Friday, October 9, 2009

my lalink bufdae

Dah lama simpan pic ini.takde masa nak edit.ada lah lbh kurang 3 bln lps. Cian kt my lalink coz saya tak buat party mcm apa yg dia wat kat saya. Tapi die sangat sangat sangat happy coz saya beli kek kesukaan die. Order dekat kwn mak die. Masa nak jmpa mak die nak ambil kek nih die lain macam jer. Yelah mana plak saya saya jumpa mak die hujung minggu melainkan kalau ada kerja yang mahu disetllekan. ..
* termanggu kejap coz die memang perasan kek nih dirumah sebelum saya ambil.satu familly cover line.sungguh seronok coz die sendiri tak perasan. Ada plak ayah die kata nak bawa kek makan esok pagi dalam bulan puasa.lalala

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP