Monday, June 22, 2009

Aku H.E.B.A.T

argghhh aku geram. Geram tahap gaban. Orang perasan bagus, rasa diri hebat, tak sedar kekurangan diri, rasa diri baik sangat, perasan pandai sangat..wat aku bengang jer. Tak pasal2 bertambah kedut di wajah aku. Mengucap byk2 huda. Kawal diri. Jangan jadi orang yang suka memerasankan diri. Sedar ler diri tu sikit. Ko tak hebat mana ler wei. Ko ingat ko sape. Belagak jer pandai. Setiap kekurangan orang semua dipertikaikan. Sedar ler wei, ko memang tak hebat pun. Aku sekarang masih ada rasa hormat jer kat ko. Klu tidak dah lama aku lezer balik ko tau. Ko fikir ko besar,  ko hebat. Tak sedar diri punya orang. Klu Allah nak tarik balik kehebatan ko, kepandaian ko sekelip mata jer. Insaf ler sebelum terlambat. Ko menumpang di bumi Allah. Ko tak hebat pn. Ko memang tak hebat. Aku lagi hebat. Sesungguhnya orang yang bersabar itu adalah mulia di sisi Allah.

2 comments:

[NySa] June 22, 2009 at 10:21 PM  

amboi marah na uda?
apekah?

bunga dan kumbang July 3, 2009 at 3:08 PM  

biase ler nysa
tekanan hidup
lumrah hidup pasti dilalui
orang cmtu bek senyap dr gado
nti bising2 uda lak yg dikenakn lagik
so silent itu lebeh baik

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP