Friday, June 12, 2009

aku baru belajar

pagi,

mungkin aku bosan ngadap computer jer. takde mende nak wat.bosan tahap cipan.aktiviti harian tetap sama.Bangun pagi, keje, makan, tidur yg cukup untuk keje sok. nothing yg menarik minat aku. mungkin aku da matang. ya itu jwpn yang pasti. malas giler nk chill dengan kawan2. tp aku rindu giler dengan kawan2 yg slalo hang out dengan aku. malang btoll cepat benar dorg abis study. yang ada dengan aku biler masa aku perlukan dorg dalam cara mana pun. sedih ketawa pilu.
kini aku slalo lepak kt umah jer. masak, makan, tengok tv dan tidur. pergi keje ngadap computer.men facebook, baca blog orang, ym dengan kawan2, makan, tido kalau masih mengantuk. tapi arini aku da bosan sangat. nothing to do. so aku mulakan langkah buat blog aku sendiri. bosan sungguh aku. memang aku tak pandai mengarang tapi aku paling rajin membaca. membaca hobi aku kini. dulu masa sekolah aku paling tak suka membaca. novel perlumbaan kedua dan julia tu pun aku tak baca. ingat sinopsis jer. tp biler da tinggalkan zaman sekolah aku rindu nak membaca. langkah yang perlu aku wat aku baca novel2 kt pasaran. novel2 koleksi kakak aku. mahal beb nak beli novel. makan lagi sedap.huhuuuhuuu.
so aku patut stop untuk saat nihh. bebalan aku tak guna pun. sebab aku baru belajar. baru mencuba wat blog mencuba mengarang dan mencuba bercerita kisah aku kini dan akan datang.maaf kalo blog ini membosan kan

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Pelawat

Peneman saya

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP